Organiseren en coördineren

Welke diensten kan u verwachten bij organiseren en coördineren?

Zorgplan
  • een eerste gesprek om u te leren kennen en uw zorgnoden te identificeren
  • een zorgplan op maat op basis van uw zorgnoden
  • contactname met en inschakeling van de nodige thuiszorg diensten
    • thuisverpleging
    • gezinshulp
    • klusjesdienst
    • vervoer
    • maaltijden aan huis
    • nachtzorg
    • Panal voor palliatieve ondersteuning
    • pedicure / kapster aan huis
    • ...
  • een zorgteamformulier: dit bevat de praktische gegevens over uw zorgverleners thuis (uw huisarts, contactpersoon in geval van nood, uw apotheker, thuisverpleegkundige, …) 


Dagelijks zorgtraject
  • dagelijkse opvolging van de verschillende thuiszorg- en ondersteunende diensten 
  • samenwerking met uw huisarts en huisapotheker
  • organisatie zorgoverleg in complexe zorgsituaties
  • telefonische en elektronische bereikbaarheid 7/7 voor al uw vragen en wensen met betrekking tot de zorg: vb: zoeken van vervoer voor uw wekelijkse kaartnamiddag, klusjesman, kapster aan huis,...
  • administratieve ondersteuning bij
    • aanvragen van premies en subsidies en opvolging hiervan
    • aanvragen hulpmiddelen (rollator, rolstoel, personenalarm, …)
    • opmaken wilsverklaringen
  • nauw contact met u en uw mantelzorgers om de zorg constant te evalueren en bij te sturen
  • advies op maat rond valpreventie, veilig wonen, incontinentie, mobiliteit, … 


Uw voordelen

  • één aanspreekpunt voor al uw vragen
  • minder zorgen rond de zorgverlening en nodige hulp
  • meer tijd voor qualitiy-time met uw familie
  • minder belasting van uw mantelzorgers 
  • langer thuis blijven in uw eigen huis
  • lagere kostprijs dan assistentiewoning of verblijf in woonzorgcentrum
  • all-in service die veel verder gaat dan deze in een assistentiewoning


Organiseren en coördineren
keyboard_arrow_up
menu

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x